5.23.2015

Első reggel

Az első reggelem szerencsére délben kezdődött.
Tegnap Emese és én elmentünk néhány olasz barátjával, autóval "pár" várossal arrébb, egy szabadtéri buliba, ahol kb hajnali kettőig maradtunk. Élő reggae-hiphop zene volt, ügyes helyi DJ-vel és énekessel. Aki azt mondta, hogy ne aggódjak a bulik miatt, biztos első este már egy tetőterasz bulin leszek a leglazább helyiekkel, annak igaza lett. Bár nem tetőterasz volt, hanem dombtető, egy kápolna mellett, Los Angeles szerű kilátással, de egyébként valóban a leglazább helyi srácokkal buliztunk. Nekem kicsit furcsa, hogy az olasz fiúk 35-40 évesen otthon élnek az anyukájukkal, se barátnő, se lakás, se gyerek, és péntek este a haverjaikkal kocsikáznak a környékbeli kisvárosokban, és reggae bulikba járnak. 
Aztán visszajöttünk Poggiardoba és elmentünk egy bárba, ahol csocsóztunk, ittunk egy sört és a többiek billiárdoztak, én addigra nagyjából meghaltam a fáradtságtól. Aztán 4 körül hazajöttünk, és én azonnal elaludtam.
Még jó, hogy szombat van, és délig alhattam.
Most kicsit szétpakoltam a bőröndömből, a kis szobában, ahol hétfőig alszom majd. Hétfőn elmegy Filipa barátja, és akkor beköltözöm a nagyobbik szobába, Filipa mellé. Ezt már nagyon várom, mert az a szoba első ránézésre eléggé nekem valónak tűnik.
A lányok főznek egy kis tésztát gombával, paradicsommal, mert épp az van otthon. Tészta.
(Kiderült, hogy van egy gluténérzékeny lakótársunk is!!! :D Most kinevethettek kedves otthoniak.)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése