5.31.2015

Megjött a Balázs meg a Juli

Péntek délután megérkezett Leccébe drága jó barátom Balázs, és hozta magával Julit. Gianfranco velem és Filipával kocsikázott Leccébe, ott Filipa kiszállt, a Balázsék pedig be. Én az odaúton megtanultam olaszul. Aztán a visszaúton ezt jól be is mutattam a Balázséknak, a Gianfranco meg csak röhögött rajtam, ahogy hadarom a paparapuppit.

Poggiardoba érve Balázs, Juli és én elmentünk a supermercadoba, vettünk tortellinit, pastat, paradicsomszószt, sajtot, bort, sört, és hazajöttünk. Főztünk egy hatalmas adag tortellinit, borozgattunk, sörözgettünk a tetőn, és 11-éjfél körül meghallottuk a zenét. A zene egy élő zenekartól származott, akik a Pink Floyd - Money c. számát játszották, és ez nekünk nagyon tetszett, ezért úgy ahogy voltunk, lerohantunk a lépcsőn, egyenesen ki az utcára és mentünk a hang felé. Útközben eltévedtünk, kalandozgattunk, de végül odaértünk a bárba ahol egy helyi rocksztár banda játszott Led Zeppelint, meg Black Sabbath-ot. Iszogattunk, beszélgettünk, csocsóztam három idegen olasszal, aztán hajnalban hazasétáltunk és elaludtunk.
(ui.: A telefonomban el lett mentve egy szám Poggiardo Maffia néven, és senki sem emlékszik, hogy ez mikor és hogyan történt. Jobb az ilyen történeteket nem tovább bolygatni.)





A Balázs meg a Juli magukba szívják Poggiardot, miközben megyünk a buliba.



Amúgy itt dolgozom:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése