5.27.2015

Második, harmadik munkanap

Tegnap este munka után Filipa és én véletlenül eltévedtünk kicsit egy sikátorban, és valahonnan pizzica zenét hallottunk. Benéztünk, és egy kedves olasz néni intett, hogy fáradjunk beljebb. Azt mondta, hogy most órát tart, de jöjjünk vissza később, és beszélgessünk.
Mi hazjöttünk, aztán elmentünk vízért, erről később mesélek majd.
Megettem a maradék torellinimet valami házi sajttal, és indultunk is vissza a tánciskolába.
Megbeszéltük a nagyon olasz táncos csajjal, hogy mennyiért tanulhatunk pizzica táncot, és mikor, de egyelőre sajnos nem tudjuk, hogy lesz-e erre keretünk. Viszont mindenképpen szeretnénk megtanulni, mert mi mást tanulnánk itt, ha nem a pizzicát.

Ma, a harmadik munkanapomon elkészítettem néhány facebook posztot a Jump In oldalra, illetve segítettem Filipának a plakáttervezésben.
Délután elkezdtem megrajzolni a nagy falinaptárat, mert lassan betelik ami a falon van.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése