8.01.2015

Primo di Agosto - Lecce - Poggiardo

Ma úgy döntöttem elmegyek Leccébe.
Kevin ma érkezik meg az Arrival Trainingjéről, amin én is részt vettem még júniusban. Megbeszéltük, hogy leszáll a buszról amivel Rómából jön és elmegyünk a decathlonba táskát venni a nagy utazásunkhoz. Hát az ő busza elkésett én meg nem értem el a buszt ami kivitt volna a vásárlónegyedbe, szóval elértem Kevint, és blicceltem vele Maglie-ig. Aztán együtt hazajöttünk. De legalább elmesélte, milyen volt a training.
Nem volt azért teljesen hiábavaló a látogatásom Leccében, mert sétálgattam, fotózgattam és ettem egy jó fagyit.




















































Porta di Napoli







Alig értünk haza, csak egy gyors vacsorára maradt időnk, mert kezdődött a mulatság Poggiardoban.
Volt egy kis piac, némi élőzene, kovácsolás és motorosok. Annyira nem értettem az összefüggést, de a Piazza del Popolon ami a házunktól 20 méterre van, sok környékbeli motorosklub képviseltette magát, és pörgették a motorjaikat. Közben az olasz Elvis Presley és zenekara régi rockandroll dalokat játszott, mígnem éjfélkor egyszercsak beindult a buli.
Egy kordonnal elválasztott részben volt egy crossmotor, két alulöltözött mulatt hölgy termett elő egy-egy vödör szappanos vízzel és az üvöltő remixelt rock dalok kíséretében vadul elkezdték takarítani a járművet.
Az óvodástól a nyugdíjasig mindenki az első sorból bámulta a műsort és videózott.
Ez az este feltette az i-re a pontot a Poggiardo szóban.



















Úgy tűnt, a lányok szeretik a munkájukat. Jópofa a műsor.







A kedves nagypapa kiváncsian figyeli a csokilányokat, ahogy takarítják a kétkerekű járművet.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése