6.27.2015

Június 27. Sabato



Délelőtt elmentünk a közeli Maglie-ba vonattal. Kasia, Emese és én megnéztük a "nagy" szombati piacot, ami egyébként felülmúlta az elképzeléseimet.
Vettem egy fehér bőrszandált, egy fekete triumph fürdőruhát, és egy nyári blúzt, és meglepően keveset fizettem mindezért, szóval elégedetten távoztunk Maglie-ból.

























Alig értem haza, rögtön indultunk is Petrával és Massival Gallipoliba, a félsziget túloldalára egy csodálatos strandra. Olyan érzések csaptak pofon Gallipoliban, amire nem voltam felkészülve, és leírni is nehéz. Néha úgy éreztem, hogy ez most Florida, vagy Manhattan, nem is tudom meghatározni. De a fantasztikusan rózsaszín Campari-Soda sokat segített a látvány feldolgozásában, igazán ezzel lett teljes a képem Gallipoli híres strandjáról.

















































A strand után kissé megéheztünk, ezért ellátogattunk a Bubba Barba, hogy falatozzunk egy kicsit és igyunk egy nagyobb Aperol Spritz-et. Ahogy végeztünk, beszélgetésbe elegyedtünk a pultosokkal, és valahogy szóbakerült a szivárványkoktél névre hallgató shot-sorozat, és együtt nekiálltunk, hátha sikerül produkálni egy sorozatot nekünk is.
Számos próbálkozás után végre sikerült egy szép átmenetes szivárványt alkotni, de mivel minden korábbi próbálkozást is megittunk, a végére kissé elmosódtak a színek. Élménydús szombat volt.






















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése