6.24.2015

Hazaérni a trainingről nehezebb, mint hazautazni karácsonyra...

Június 23-án kedden reggel, 2 óra alvás után reggel 6:40-kor útnak indultam egy portugál lánnyal, Ritával és egy spanyol fiúval, mivel a mi vonatunk korábban indult Rómából, mint a többieké.
Rómában csak fél óránk volt, szóval semmit sem csináltunk, csak ütünk az állomáson, és vártunk. (A többiek az utolsó vonatokkal mentek el Rómából és az egész napot a városban töltötték.)
Én véletlenül belekeveredtem egy filmforgatásba, és tetszettem a rendezőnek, szóval statiszta lettem az Un amore per due című filmben egy jelenet erejéig.
Az út Maglie-ba borzalamasan hosszú volt. (11 óra nettó utazás. Még jó, hogy a google megjegyzi a GPS útvonalamat.)




Mikor megérkeztem Poggiardoba a trainingről június 23-án este 7 körül, egy egésznapos utazás után, hazamentem és kiderült, hogy van egy új lakótársaunk, Madina.
Kazahsztánban született, a szülei kazahok, anyanyelvi szinten beszél oroszul. Törökországba ment egyetemre, tehát megtanult törökül, és természetesen angolul és németül is beszél. Gazdasági tanulmányait hamarosan befejezi, a két hónapos szakmai gyakorlatát tölti jelenleg Poggiardoban, az Erasmus+ keretein belül. A fogadószervezete a JumpIn, ami az én munkahelyem is. Ezért lakunk együtt. Jópofa csajszi.

Este elmentünk valahova valamit csinálni, de sajnos elfelejtettem mit. De arra emlékszem, hogy fáradt voltam, és korán hazamentünk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése