6.05.2015

Poggiardo X Kamilla X Lightroom

A hosszú hétvége után örömteli volt a nemzeti ünnep miatti keddi munkaszüneti nap. Délután felkeltem és elmentem sétálni a városba. Emese még nem érkezett meg, ezért egyedül voltam, de sétálni így is jó volt. Amúgy se volt időm eddig megnézni a várost, ahol lakom, szóval kifejezetten hasznos volt. Kicsit kerekebb képet kaptam arról, hogy milyen is ez a kis város, és felfedeztem néhány új utcát és boltot.

Egyébként ma kezdtem el használni a Lightroom nevű fotómanipuláló programot, amit a júliusi programok dokumentálása során majd sokat kell használnom. A séta során csináltam pár képet az új fényképezőgépemmel, és most volt alkalmam a képeimen gyakorolni néhány alapvető funkciót.
Nem vagyok még mestere ennek a programnak, de sok új dolgot tanultam a képek feldolgozása során, ráadásul remek szórakozás volt.

































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése