6.10.2015

Megszereltem a tévét a konyhában.

Tegnap megszereltem a tévét a lakásban, és most fogunk több száz csatornát.
Ma egyedül vagyok itthon, úgyhogy gondoltam megtanulok olaszul a tévéből.

CSI Miami, olaszul.
Ma Papa Francesco és Putyin találkoztak Rómában és kezet is fogtak.
Minden olasz tüntet valahol, valamiért.
Az IKEA dolgozók tüntetnek, mert sokat dolgoznak, kevés pénzért.
Bevándorlók itt, bevándorlók ott, senki nem tud velük mit kezdeni, és mindenki tüntet.

Nagyjából ennyit bírtam a híradókból, aztán megtaláltam a RadioCapital csatornát, ahol a múlt század legjobb és legrosszabb zenéit nyomják 24 órában. 60, 70, 80, 90 -es évek. Se előtte, se utána.
Simán lemegy az Arnold Layne után az Elton John, David Bowie, meg Sheryl Crow, ABC, Cranberries, vagy Stevie Wonder.
Káprázatos.

Ilyen a tévé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése