7.04.2015

Hamisszombat

Természetesen a szombat sem szünnap, ha épp egy projekt zajlik, és annyi a dolgunk.
Az egész napos munka után Castroba mentünka  cserkészekkel, de szerencsére Gianluca és Massi megmentett minket és értünk jöttek.
Elmentünk a kedvenc strandomra, Porto Miggianoba, de sajnos ott is sokan voltak.
Találtunk egy sziklát ami magasan kiemelkedett a tengerből, odaúsztunk, felmásztunk rá, majd beugrottunk róla a tengerbe.
Elsőre azt hittem, hogy 7 métert zuhantam, de persz lentről már láttam, hogy nagyjából másfél méteres ez a szikla.
Közben csatlakozott Massi barátja, Francesco is.

Ma volt Emese utolsó napja Poggiardoban, ezért küldtünk neki egy képet magunkról.


A fürcsi után visszamentünk Castroba, mert valami borfesztivál volt, de nem sokat láttunk belőle, mert fáradtak voltunk és korán eljöttünk.
Mikor hazaértünk fél9-kor, még úgy éreztem, nem használtam el minden energiámat, ezért elmentem futni. Véletlenül eltévedtem egy szomszédos faluba, Vasteba, ami inkább Poggiardo külvárosa. De egyébként jót futottam.


És az egész napom a google térképen:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése